livinginthesilvercity.blogg.se

En blogg om och av mig :)

Vecka 4 2019

Publicerad 2019-01-27 23:05:02 i Allmänt, Veckosammanfattningar,

Denna vecka jobbade jag bara 4 dagar, jag var ledig en dag för att gå på intervjuer. Goda resultat ifrån båda intervjuerna även om det ena inte var för betalt arbete. Patrick kom hem på fredag kvällen. Lördagen shoppade vi en del nödvändiga grejer till lägenheten och en och annan onödig sak också. Det är farligt att åka till IKEA säger jag bara. 
 
Men gjorde ett riktigt fynd i en välgörenhetsbutik på söndagen. Behövde en klänning till en bal i februari och tyvärr passade inte mina gamla klänningar längre, jag hade hoppats de gjorde det....dags att gå på gymmet jag vet. Men iallafall. Hittade en snygg klänning för bara £15 och skor för ytterligare £12. Kap säger jag bara. 
 
  (null)

(null)
Min nya rumskamrat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Välkommen hit! Feel free to explore och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela